sobota, 2 listopada 2013

WRACAM!

Hahahahaha, wiem to nie jest dla was za dobra wiadomość, że mój blog wraca ze strefy umarłych. ;D
Ale zrozumiałam, co kocham i co mi jest potrzebne. W wakacje przeczytałam na nowo całą sagę J.K. Rowling <3 I Harry jest ważny dla mnie, w końcu z nim się wychowałam. Takie zawieszenie, jest jak odtrącenie najbliższego przyjaciela, który zawsze potrafi Cię pocieszyć, bo znasz go na pamięć i wiesz w jakich momentach i on się dostosuje do Twojego nastroju. Pozbierałam się, nie powiem, jest całkiem dobrze. Tylko muszę jeszcze ogarnąć trochę nową szkołę, przejście z gimnazjum do liceum jest niezłym wyzwaniem, ale muszę w siebie uwierzyć i dać z siebie wszystko.
NOWY ROZDZIAŁ -> pojawi się jak tylko nadrobię wszystkie zaległości u was! Obiecuję, że Hermionija nie opuści już blogspota, przynajmniej do czasu kiedy nie zakończę historii Mai i Harry'ego <3
AAlexo! Bardzo Ci dziękuję, za Twoje odpowiedzi u siebie na blogu (i takie wtf o.O jak to brzmi, nie? ;D), jeszcze bardziej się uśmiechnęłam, nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów u Ciebie *.*
Wiecie, czego jeszcze można się dowiedzieć z takiej blogsfery? Że wszyscy blogerzy to jedna wielka rodzina, za którą się strasznie tęskni, bo jak w każdej rodzinie, ciężko bez bliskich wytrzymać <3
Macie tu taką Hermioniję, która może wam przyrzec, że już was nie zostawi ;)
Kocham was, moi czarodziejscy i niesamowici blog-czarodzieje <3
Z wielką nadzieją, że ktoś tutaj zajrzy, wasza Hermionija ^^

12 komentarzy:

  1. Witamy z powrotem <33334
    Ludum/Skrzat domowy (zmieniłam nazwę)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję, dziękuję <3
    Boże, jak ja dawno do Ciebie nie zaglądałam ;c <3 Obiecuję, że nadrobię *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Magicznej opowieści" już nie ma...
      Na blogsferze jestem teraz pod nowym pseudonimie i z nową historią
      straznicy-czasu.blogspot.com
      Nie ff, a autorskie opowiadanie. Mam jednak nadzieję, że się spodoba :P

      Usuń
    2. Noe ważne ;) Ważne, że Twojego autorstwa ^^ To znaczy, szkoda, ze tamtego juz nie ma, ale obiecuje, ze tam tez zajrze *.*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. jejku jak ja się cieszę, jak ja czytam te wasze komentarze *.* <3

      Usuń
  4. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuraaaa~!!!
    Wiedziałam że nie porzucisz pisania ! :))
    Nawet nie wiesz jak się ciesze.... ja też szfankuję "w sensie moje pisanie" ale jakoś co miesiąc na któregoś bloga coś tam dodam więc nie jest źle...
    Ej jaka ty piękne *-*
    Naprawde wiedziałam/.... i właśnie tak sobie ciebie wyobrazałam o.o <3
    ;pozdrawiam; ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło :* NIGDY BYM NIE MOGŁA PORZUCIĆ PISANIA <3 Ważne, że dajesz z Siebie wszystko i nie porzucasz tego ;)
      Oj Rexi, nie przesadzaj ;* Wcale nie piękna ^^ O Boże taka przewidywalna jestem? xd

      Usuń
  5. Ojej *-* chciałabym się rozpisać, ale mam unieruchomioną prawą rękę i utrudnia mi to pisanie. Napiszę tylko, że cieszę się, iż wróciłaś *-*.
    A z ciekawości, jaki profil wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi <3
      Profil humanistyczny, ale i tak na maturze, chce pisać rozszerzoną biologię ^^ Teraz to tylko tak dla zapchania dziury przez ten rok ;D

      Usuń
  6. Jedno, no dobra dwa, no dobra, trzy słowa: Szacun i Uszanowanko
    Wiedziałam, że się nie poddasz, a ja ZAWSZE będę Twoją fanką *u*
    (dobra, wyszło 14 słów xD)
    NA
    ZAWSZE
    TWOJA,
    AALEXA <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezuu :D
    Nareszcie :D
    Wiem, że twoich ostatnich kilku rozdziałów nie skomentowałam, ale był to okres, gdy na nic nie miałam czasu :c
    Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że wróciłaś *.*
    Twoje opowiadanie było pierwszym ff, które przeczytałam. I dzięki właśnie niemu poznałam tyle genialnych historii i niesamowitych ludzi *.*
    Naprawdę, bardzo dziękuję <3
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału, a teraz lecę czytać historię od początku, żeby wszystko sobie przypomnieć :3

    Pozdrawiam,
    Agaa (dawniej Girl)

    OdpowiedzUsuń