wtorek, 12 marca 2013

The Versatile Blogger

Nie ogarniam o co chodzi, ale to już cała ja ;d  No więc dziękuję  Klaudii, za nominację. ;3

Zasady:
1. Podziękować nominującemu na jej/jego blogu.
2. Ujawnić siedem faktów o sobie. 
3. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
4. Nominować 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanego bloga. 

Siedem faktów o mnie:
1. Urodziłam się 20 grudnia i rocznikowo mam szesnaście lat ;d 
2. Mam błękitne oczy i jasno brązowe włosy. 
3. Uwielbiam biegać. 
4. Lubię biologię i historię.
5. Mam dwuletniego brata Xsaviera *.*
6. Kocham pisać i to się we mnie nie zmieni ;> 
7. A moją drugą pasją jest szkicowanie, graffiti czy cokolwiek, co nadaję się pod ołówek xd

Blogi, które nominuje:
Nie będzie ich dziesięć, mam nadzieję, że to nic złego ;D 

No i to chyba na tyle ;d Jeszcze raz dziękuję *.*
~Hermionija <3

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację <33 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak wiele to dla mnie znaczy! Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję na nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za nominacje :* I Zapraszam cie do mnie na nowy blog -> www.magic-for-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh...dziękuję z całego serca za nominację ;* !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń